ENCARA EN CONSTRUCCIÓ
Engloba tot tipus d’aprenentatge ja sigui formal o informal, entre iguals, significatiu, autònom i learning by doing.
L’aprenentatge invisible representa les ¾ de tot aquell coneixement que hem adquirit.
b) Exemples:
Adquirir la parla forma part de l’aprenentatge invisible donat que els infants ho fan a partir de l’ imitació, el learning by doing, de la pràctica entre iguals i en determinats entorns (família), autònomament i long life learning.
c) Relació amb les TIC:
J-Clic plantejat com a joc que de forma lúdica transmet coneixements.
Les TIC han condicionat de forma positiva aquest aprenentatge invisible perquè han aportat una gran quantitat d’eines per adquirir-lo.
d) Relació amb l’escola
Aprofitar que l’aprenentatge invisible està present en totes les persones apropar-lo a l’escola a partir d’aportacions a l’aula.
Ex: Com la proposta a l’aula d’explicar als companys algun programa el qual dominem.e) Webgrafia: http://www.aprendizajeinvisible.com/es/
[10/10/2011]
Tamara Herrera, Pere Mussoll, Mónica Gutiérrez i Maria Garcia